10:50 - 11:15
Panelbeszélgetés

Design thinking / Service design a turizmusban

Mi is az a design thinking, illetve service design? Milyen megközelítéseket és módszereket jelent, és hogyan lehet segítségünkre egy üzleti vállalkozás során? Hogyan lehet elősegíteni a kreatív gondolkodás és problémamegoldás folyamatát a turizmusban, és hogyan ismerjük meg az ügyfeleink pontos igényeit? A panelbeszélgetés során igyekszünk mélyebb betekintést nyújtani a design thinking módszertanába és annak alkalmazási lehetőségeibe a turizmusban.

Előadók:
  • Bogár Bence – Élménytervező - Holisztik Design
    Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.
  • Dr. Juhász-Dóra Katalin – Főiskolai docens - Budapesti Gazdasági Egyetem
    Dr. Juhász-Dóra Katalin okleveles közgazdászként teljesítette a Budapesti Gazdasági Főiskola turizmus-menedzsment mesterszakát. Hazai és nemzetközi szállodaipari tapasztalata után doktori tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus specializációján végezte, a Vendégtér-paradoxon c. doktori értekezésében a turisztikai miliőt vizsgálta. 2015 óta lát el oktatási és kutatási feladatokat, jelenleg a Budapesti Gazdasági Egyetem főiskolai docense. A gyakorlatban alkalmazható innovatív megközelítések híve. Ahhoz, hogy a jelen kihívásaiból a holnap válaszai megszülethessenek, elengedhetetlennek tartja az új módszerek felkutatását, és a bennük rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • Kun Judit – Stratégiai Design Lead, Partner - BoldX
    10 év budapesti és amszterdami, kreatív és hatékonysági díjakkal kísért ügynökségi munka után kezdett el 2015-ben fókuszáltabban stratégiai designnal foglalkozni. 2018-ban úgy érezte, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjaival dolgozott (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi ügyfelek Service Design, Business Transformation és Experience Design projektjein. Az ott tanultak sokat hozzáadnak a BoldX-es munkáikhoz is, ahol az ügyfeleikkel együtt izgalmas, de fenntartható és üzletileg is sikeres projekteken dolgoznak.

Programok 2022